måndag 14 november 2016

Semesterdag med livsnjutning

Sitter och mår så bra långt in i själen, vilken underbar dag jag har haft tillsammans med min fina kollega Malin.


 Vi startade dagen med ett besök på Pålsjöbaden i Helsingborg där bastade och badade vi i havet (Öresund). Jag gillar den härliga kombinationen av den hetta som bastun ger och det den uppfriskande känslan som doppet i det kalla vattnet gör för kroppen, man känner sig utrensad och ren efteråt.


Efter badet kurrade det i magarna och vi lunchade på café Étoile, jag valde sallad Marseille som består av varmrökt lax, morot, tomat, gurka, lök och dijondressing. Jag kan verkligen rekommendera deras sallader.


Eftermiddagen avslutades med en avslappnande massage hos Trivas på Råå där jag och Malin hade varsitt presentkort att utnyttja som vi fick i somras av en familj på jobb när deras barn slutade hos oss. TACK SÅ MYCKET♥

Vi valde båda en behandling som heter Reparerande avkoppling, det är en antistress kroppsbehandling med dränerande egenskaper.
I behandlingen ingår skrubb och Intensive Repair Gel som har terapeutiska egenskaper samt dämpar smärta och lindrar muskelspänningar. Den här behandlingen var verkligen skön och jag var totalt avslappnad.

Nu säger livsnjutaren God Natt!
Kram
Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen