söndag 6 november 2016

Summering av min helgen

Vårt fina Helsingborg en torsdagskväll i november!
Bilden tog jag påväg till en tjejkväll på Helsingborgs Marina, som är en butik och café. Butiken hade bra rabatt på sina fina varor och vi serverades god mat och gott vin. En mycket trevlig kväll med nya bekantskaper. Jag köpte den här fina koftan från Holebrook.


I lördags hälsade jag på min söta brorsdotter Ella♥ på sjukhuset där hon blivit opererad i fingret efter en infektion i det. Hon var vid gott mod efter allt hon gått igenom. 


Vi besökte kyrkogården, där vi tände ljus för våra avlidna pappor♥

I fredagskväll var vi på gamla Oslokajen, idag heter den pixla piren och tittade på en häftig eldshow med mycket humor. Showen heter Burn out Punks. Här kommer en liten film från slutet av showen.

Vår söndag har varit väldigt lugn och den har till stor del tillbringats i soffan för vila efter en trevlig lördagskväll med fina gäster. Tack Ulrika och Staffan för en trevlig kväll!

Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen