torsdag 22 december 2016

Juldekorationer

Dan före dan före dopparedan är snart slut och julen står verkligen för dörren även om den rätta känslan inte vill infinna sig riktigt. Tyvärr är det vädret som påverkar min sinnesstämning, lite vit snö som lyser upp i vinter mörkret hade inte varit fel.
Hur har ni det med julstämningen?
Jag försöker göra det bästa av det genom att spraya snö på några grankvistar, knyta i rosetter och sätta i en belysning som lyser upp.

Inomhus har det julpyntats och levande ljus lyser lite varstans i huset, som de här bokstäverna för värmeljus som kommer från ZBH.

Juldoften av nybakade pepparkakor har spridit sig i huset under dagen, när jag bakade fler av det underbart goda skurna pepparkakorna. Receptet finns HÄR.

Önskar er en God Natt!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen