måndag 2 januari 2017

Tillbakablick på 2016 och önskningar för 2017

God fortsättning på 2017
Hoppas ni har haft en bra nyårshelg och är redo för det nya orörda året 2017! Nu när vi har det gamla året bakom oss tänkte jag blicka tillbaka på året som har gått.

Bloggen
Här på bloggen har ni fått fortsätta att följa mig med mina inlägg om mat, material, och livsnjutning. Det inlägget som har haft flest visningar under året är inlägget om parövningen/spelet med Pokémon, ni ser det HÄR.
Fler hittar till bloggen och den har fått fler läsare, vilket jag tycker är jätte roligt.

Privatlivet
Under året har familjen fått varit frisk och det är jag väldigt tacksam för. Stellan och jag har gjort en del kortare resor till Stockholm, Köpenhamn och Kalmar, det är så mysigt att komma iväg på småresor. Sommaren bjöd inte på det bästa sommarvädret så vi åkte iväg en vecka till Bulgarien. Vi ser att våra söner mår bra, Kevin har blivit sambo, Andreas har fått en ny flickvän och har ett bra jobb. Året har även bestått av trevlig umgänge med alla våra fina vänner som vi har glädjen att ha i våra liv♥ 


2017
Det första jag önskar är att familj och vänner kommer att få ha hälsan i behåll och att det blir lugnare i världen, så att alla människor kan känna sig trygga och slippa fly. På jobbet önskar jag att färre pedagoger är sjuka och att vi kan få arbetsro med positiva kollegor.


Nyårsafton 2016

Vi firade nyår i Köpenhamn tillsammans med våra vänner Inger och Krister med bland annat ett besök på Tivolis fina julmarknad. 


Jag och Stellan bokade hotell och upplevde tolvslaget på Rådhusplatsen och där var det ett skådespel av fyrverkerier, väldigt många hade tagit sig dit för att fira in 2017! Det var verkligen en upplevelse att vara med om, tyvärr var det samtidigt lite skrämmande med att smällande runt om oss hela tiden.

Önskar er alla en bra start på 2017!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen