torsdag 23 mars 2017

Uppskattning på mina pedagogiska material från läsare ♥

Som ni vet lägger jag mycket tid på att tillverka pedagogiska material och jag delar med mig av dem kostnadsfritt. Anledningen till att jag fortsätter är den respons jag får av er läsare och ni ska veta att jag blir jätte glad när jag får uppskattande ord och mejl av er♥

Mejlet nedan fick jag av en läsare i förra veckan och det gjorde mig väldigt glad! TACK♥

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej Maria!

Jag jobbar på en träningssärskola och barn med flerfunktionshinder. Våra barn har mycket låg utvecklingsnivå och skolan består mest av ADL träning.

I februari fick vi två små underbara flyktingbarn på 4-5 år som har ett visst behov av stöd men är på mycket mycket högre nivå än våra andra elever. De är egentligen felplacerade men eftersom det inte finns någon förskola i kommunen som vill/kan ta emot dem så har de fått komma till oss några timmar och dagen.
De törstar efter kunskap och lär sig svenskan i rasande fart. Tyvärr är det inte någon ur personalen som hinner med riktigt i utvecklingen och barnen blir något understimulerade. Tills jag hittade din blogg!

Jag måste skicka ett varmt tack till dig för att du delar med dig av ditt finfina material som jag bara längtar efter att få ta med mig till skolan imorgon för att prova om det kan vara något för våra små stjärnor!
Du har räddat oss från att få grått hår av allt tankeverksamhet och barnen från tristessen ;)

Hoppas du fortsätter med ditt fina arbete och delar med dig till sådana som mig.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Ni får gärna fortsätt att ge uppskattning och feedback på materielen!

Nu ska jag köra till jobbet, önskar er en fin torsdag!
Kram Maria

2 kommentarer:

  1. Ja, du har så rätt. Man glömmer visa uppskattning alltför ofta, så tack för påminnelsen. Jag har tänkt skriva, men det har inte blivit av. Men nu gör jag det! Tack!! För allt fint material du så generöst delar med dig av. Jag har haft mycket användning av din blogg när jag har gjort material till min dotter. Jag älskar din blogg!
    Kram Nina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du för dina fina ord och för att du tog dig tid att skriva!
      Kram Maria

      Radera

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen