torsdag 7 september 2017

Betong alster

Nu har hösten verkligen hittat hit med en massa regn. På kvällarna kommer det att bli mysigt att tända ljus. Då passar det bra att använda mina fina saker jag gjorde på betongkursen i söndags.
 En stjärna med hjärtan och plats för blockljus. Ljuset har jag dekorerat med washitejp. 
Det här fatet blev väldigt fint och ska fungera som ljusfat ute i trädgården.
Här är fatet höst dekorerat.
 På ett rabarberblad skapade jag ett fågelbad.
Jag gjorde en pusselbit, vad jag ska använda den till vet jag inte än.

Jag gjorde även ett ansikte på armeringsjärn och två blommor på armeringsjärn som står i krukor i trädgården.

Höstkramar på er!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen