lördag 21 oktober 2017

Snygga koftor i höst till bra priser

Just nu har jag snöat in på koftor.....så fort jag går in i en butik tittar jag efter koftor. I går körde jag inom Väla centrum på väg hem från jobb, jag gick förbi Indiska och såg fina koftor på ett ställ. 
Indiska har just nu 30% rabatt på allt stickat så jag kunde inte låta bli☺ Jag kom hem med den här fina koftan. Erbjudandet gäller hela helgen.
I söndags satt jag och kollade vilka erbjudande som campadre hade och ett av de var från Holebrook. Jag har sedan tidigare den här kofta från deras kollektion:
 På Campadre hittade den här vit koftan som jag gillade, jag valde dock att beställa den via Holebrooks hemsida för att det var bättre pris på den där. Den är just nu nedsatt från 1199 kr till 500 kr! 
Koftan beställde jag i söndags och fick den redan i tisdags, det kallar jag bra service☺.

Nu är det dags för mig att fixa till mig och gå på årets andra upplaga av tjejmässan på bygdegården i Strövelstorp, ses vi där?
Kram Maria

Bildkälla: Indiska och Holebrook

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen