söndag 17 december 2017

Speak out roligaste sällskapsspelet

                                                                                                  INNEHÅLLER ANNONSLÄNK
Hoppas ni har haft en härlig helg! Vi har tillbringat en del av vår med ett besök hos Kevin (vår äldsta son) och Evelina (Kevins flickvän) i Kalmar. De kommer att tillbringa julen i Bollnäs hos Evelinas föräldrar så vi passade på att träffa dem för att umgås och lämna deras julklappar och hämta våra.
Kevin gillar att spela olika sorts TV spel och vi tog fram ett gammalt Wii och tävlade i olika sporter, Stellan vann de flesta! Jag spelar aldrig TV spel och är urkass på det.
Evelina och Kevin hade köpt sällskapsspelet SPEAK OUT,
där man ska läsa upp meningar samtidigt som man har ett munstycke i munnen och inte kan stänga munnen. Medspelarna i ens lag ska gissa vad man säger, det är nästintill obegripliga ord. Laget med flest rätt vinner, Kevin och Stellan vann!

Så här rolig ser man ut! Jag garanterar er att ni får så många skrattanfall när ni spelar det, jag skrattade så att tårarna rann😁. Här ser ni ett klipp på hur det kan låta!!!


LÄNKEN
Tack för allt Kevin och Evelina och ha en härlig jul i Bollnäs💗.

Nu ska kroppen laddas med en god nattsömn för att orka de sista 4 arbetsdagarna innan den välbehövliga julledigheten börjar.
Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen