lördag 30 december 2017

Träningskort och träningskläder

                                                                      INNEHÅLLER REKLAMLÄNK
I veckan hämtade jag ut mitt träningskort hos Nordicwellness och började träna samma dag, nu har jag avverkat tre pass på fyra dagar. Det känns fantastiskt bra och jag har bokat in ytterligare tre pass i början på nästa vecka.

Nu när träningen har kommit igång blir jag sugen på att köpa lite nya träningskläder. Jag ska nog passa på nu när butikerna har mellandagsrea.
Nedan ser ni lite från Intersport.

This post contains adlinks from Adviral



Skor / Tights / T-shirt / Sport-BH / Tröja / Jacka

Nu ska vi heja på Sverige i JVM! Trevlig kväll!
Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen