måndag 26 mars 2018

Gratis pedagogiska material: Klockpussel med eftermiddags- och kvällstider

I förra veckan fick jag en fråga av Jennifer Svanström om mina klockpussel finns med eftermiddags- och kvällstider. Jag har tidigare gjort pusslen med bara förmiddagstider som ni hittar HÄR. Jag har nu använt mig av samma pussel och lagt till eftermiddagstider på dem. 
Materialet består av 12 stycken 2 bitars pussel med analoga och digitala klockor, alla klockor visar hela klockslag. På varje klocka står även klockslaget med bokstäver.
Materialet finns med både hela och halva klockslag. 

Materialet laddar ni ner själv! Jag har fått mejl om att det fungerar hur bra som helst att även använda Ipad och Iphone vid nerladdning. 

Länken: Klockpussel hela klockslag med eftermiddagstider.
              Klockpussel halva klockslag med eftermiddagstider.

Jag kan inte lägga tid på att mejla material som man själv kan ladda ner!

Önskar er alla en härlig påskvecka!
Kram
Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen