söndag 13 maj 2018

Feelgood helg

INNEHÅLLER REKLAMLÄNK Jag delar med mig kostnadsfritt av mina pedagogiska material. För att börja tjäna lite pengar på mitt bloggande har jag valt att lägga in reklamlänkar i inläggen. Jag är tacksam för alla klick som ni gör!  
-------------------------------------------------------------------
Reklam LÄNKEN till Stadium

Åh, vilken härlig dag jag hade igår. På förmiddagen körde jag och två fina vänner till Torekov för underbara SPA behandlingar på Warmbadhuset.

Jag valde Warmbadhusets från topp till tå som består av en utrensande alginpackning och härlig inpackning och massage av fötter. Ansiktet får också rengöring, mask och massage, man känner sig som en ny människa😀 

På eftermiddagen körde jag in till Helsingborg för att möta upp Stellan och några vänner på Helsingborgsbryggeri som firade 7 års jubileum. Vi fick en härlig eftermiddag med livemusik i solen. 

Kvällen tillbringade vi på pubar i stan, där vi träffade många gamla vänner och några nya vänner. Det blev en kväll med många Goa skratt. Tack ALLA som bidrog till en riktigt härlig feelgood dag och kväll❤

I skrivande stund sitter jag i bilen på väg till Köpenhamn för att se min första VM match i hockey live. Vi ska göra vårt bästa för att heja fram Sverige till ytterligare en vinst🇸🇪

Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen